Voorbereiding - Reisverslag uit Financial District, Verenigde Staten van J Ebels - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Financial District, Verenigde Staten van J Ebels - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg J

23 April 2017 | Verenigde Staten, Financial District

De voorbereidingen voor onze gezamenlijke reis zijn in volle gang. Roelof en Aly Leiting hebben de koffers al bijna vol gepakt, Jan en Maria lopen een beetje achter. We zullen jullie weer op de hoogte houden van onze belevenissen en we hopen dat jullie er een beetje van gaan genieten.
Maria

• 23 April 2017 - 18:35

Henk En Martha Venema:

Spannend. Gaan weer genieten van jullie reis. Zeker nu we zelf niet gaan wegens mijn handicap. Wij wensen jullie een goede vlucht toe en een hele mooie reis.
    Groeten van Henk en Martha.

• 25 April 2017 - 09:33

Wil Van Der Berg:

wij wensen jullie veel reisplezier en wij hebben een aantal weken lekker kluswerk op 87

• 09 Mei 2017 - 22:01

Astid Leiting:

Hallo vakantiegangers. Hebben jullie een goede reis gehad? Wij wensen jullie een hele fijne vakantie.
    Geniet er van.