Op weg naar de Rocky Mountains - Reisverslag uit Beaver Point, Verenigde Staten van J Ebels - WaarBenJij.nu Op weg naar de Rocky Mountains - Reisverslag uit Beaver Point, Verenigde Staten van J Ebels - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Rocky Mountains

Door: J

Blijf op de hoogte en volg J

22 Mei 2012 | Verenigde Staten, Beaver Point

Wat was het koud vannacht! We besluiten om vanaf nu de dikke dekbedden in gebruik te gaan nemen. Vanaf Georgetown gaan we direct de bergen in.Via een zeer nauwe spectaculaire kloof komen we wederom bij een ski dorp, maar nu met gigantische hoge hotels, parkeergarages en dure winkels. Tot onze grote verrassing rijden we ploseling Nederland binnen! ! Een hoog in de bergen gelegen dorp dat in 1884 is gesticht door Nederlanders om de mijnbouw te ontwikkelen. We zien de townhall en gaan naar binnen. We moeten direkt het gastenboek tekenen en de burgemeester himself komt handen schudden en een praatje maken. De Peak to Peak Highway brengt ons naar Estes Park, aan de voet van de Rockies. Onderweg vele mooie houten huizen gezien, de meeste half verscholen in de dennenbossen. Vandaag laat zon voor het eerst een beetje verstek gaan en dat is voelbaar aan de temperatuur. Spruce Lake RV
park heet ons welkom. We zijn lekker vroeg en de dames gaan de was maar eens doen. Als we de was keurig aan de lijn hebben hangen komt de baas zeggen dat het niet mag!!!!! Nou ja, dan de camper maar vol hangen. Aly fabriceert een lekkere ovenschotel en voor de eerste keer op deze reis wordt er een kaartje gelegd.

• 23 Mei 2012 - 05:57

Jan Warring:

Prachtig dat jullie zo genieten!
    Als het zo koud is kun je ook wat dichter tegen elkaar aankruipen. Maar ja, de leeftijd hè? Hier is het erg warm. Voormij TE! NVBH clubmatch was goed.
    Verheug me op DKBS a.s weekend.
    Lieve vrienden geniet! Kijk uit naar het volgende verslag.